söndag 12 april 2009

Vår & sol


Det är varmt ute och solen skiner, tyvärr har inte Spitfire vart och hälsat på idag. Jag har invigt mina jeansshorts för i år, finns fan inga skönare byxor än de. Fick dem av Crille för 2 år sen och när det är varmt har jag på mig dem typ 24/7 haha. Hoppas bara att den här värmen kan hålla i sig, det enda som är dåligt är ju att alla jävla småkryp har vaknat till liv. Jag skulle gå och kissa inatt och träffade på en sjukt stor spindel ute i tvättstugan, och jag som har spindelfobi, jag höll på att skita ner mig och hjärtat slog typ 100 slag i minuten. Men jag dödade den.. Haha.
Ja nu ska jag väl gå ut i solen igen och locka på Spitfire eller något, skulle inte sitta så fel med en mjukglass nu men som jag kanske sagt förut så har jag ju gått och blivit laktosintolerant så jag kan inte dricka vanlig mjölk och tydligen så har det utvecklats ännu mer så att jag inte kan äta vanlig glass utan att få ont i magen.. Stackars mig, jag får väl leva på Piggelin.
Hörs då //Lindeberg

Inga kommentarer: