onsdag 29 april 2009

Hatade pensionärer!

Idag har jag hunnit med att vara "mormor-vakt". Med andra ord, köra henne till sjukhuset och vara där med henne, sen till McDonalds och sen åka till affären och handla. Jag tjänade 200 kronor på att umgås med mormor lite, men det var trevligt. Men nu till "hatade pensionärer". Jag hatar inte min mormor för att hon är pensionär men jag hatar ANDRA pensionärer. Det är sån jävla skillnad på Rönnby och Bäckby. Jag såg en gubbe som hade problem med vagnen idag så jag frågade om han behövde hjälp att ställa tillbaka den, men då blir han förbannad och säger: Varför skulle du göra det? Jag; Eh för att vara lite snäll. Gubben; Jag behöver ingen hjälp! Så kollade han på mig surt och skakade på huvudet. ÄRLIGT TALAT, det står i VLT var och varannan dag om jävla gamlingar som gnäller på "oss" ungdomar och om att vi är så jävla otrevliga och bara förstör. Och när man väl försöker vara lite snäll så hugger de emot och är lika jävla otrevliga själva. Det är samma som pensionären på bussen typ förra året, jag frågade om hon ville sitta och hon skäller i princip ut mig för att jag tycker att hon ser så gammal ut? Vad är det för fel på er?
På Rönnby, när jag går från bussen hem till Crille, det är en promenad på ungefär 3 minuter. VARENDA jävla människa man träffar på hejar eller ler åtminstone! När jag försöker vara lika trevlig på Skälby/Bäckby så kollar pensionärerna skitsurt och går över till andra sidan gatan. Jag ska aldrig mer vara trevlig mot pensionärer som jag inte känner!! Gnäll inte på "ungdomarna" när ni är DUBBELT så otrevliga.


Hörs då //Lindeberg, en jävligt trevlig 20-åring

Inga kommentarer: