måndag 20 april 2009

Helgen som varit

I fredags blev jag hämtad av Crille när han hade slutat, så åkte vi ner på stationen men det var helt dött så vi drog hem istället. I lördags var det en riktigt seg dag, vid 18.00 blev vi hämtade av Haga sen var det bara att åka hem till honom och supa. Fast killarna satt och spelade NHL hela kvällen, så jäkla tråkigt. Men det var trevligt ändå, jag diskade undan all Hagas disk medan killarna hade kul med sitt NHL haha. Vi kom hem vid halv ett och då var det -2 grader ute. Jag trodde att det var vår nu? Igår, söndag, var jag svintrött och hade lite ont i huvudet. Crille började rensa lite grejer eftersom han ska flytta. Så jag fick 3 par byxor av honom, jag har på mig mjukisbyxorna nu, sjukt jävla sköna. Mamma håller på att laga de gröna "baggy" byxorna, jag älskar dem! Tack hjärtat <3
Vid tvåtiden kom vi på att vi kanske skulle gå på fotboll, då såg vi att det var fri entré och då var det inte ens någon idé att diskutera om det. Så vi drog iväg till Swedbank Park vid halv fyra och träffade bröderna Östman som också var där. Första halvlek så höll jag fan på att svettas ihjäl, solen låg och stekte på ståplats och jag såg knappt bollen för jag hade inga solglasögon med mig. Andra halvlek så blev det sittplats, mycket skönare. VSK vann med 1-0 mot BK Forward.

Jag vill ha hockey!!!

Hörs då //Lindeberg (hjärta Crille)

Inga kommentarer: