söndag 12 april 2009

Jag hjärta Christoffer Sandelin!!


Jag kanske inte är världens mest perfekta flickvän, jag kan flippa för minsta lilla, jag kan vara trött och tjurig mot dig fast du inte har gjort något fel egentligen. Jag kanske inte alltid är fräsch, nyduschad och har snygga kläder på mig så att du kanske ibland skäms för att visa dig med mig. Men trots att jag är lite konstig av mig, som du om någon borde veta att jag är, så menar jag ingenting illa. När du kom in i mitt liv för över tre år sen så ändrades något inom mig. Jag slutade hata allt och alla, jag slutade tro att alla killar ville mig något ont. När jag såg dig på min födelsedag 23:e februari 2006 så sa jag direkt till mina vänner att jag var kär men ingen trodde på mig. Det har gått över tre år sen dess, och vi är fortfarande tillsammans. 4 månader var vi inte tillsammans, och de månaderna var några av de värsta i mitt liv. När du kom tillbaka till mig, med en bukett blommor och bjöd mig på middag så föll jag igen. Det var allt jag hade hoppats på men inte vågat sagt tidigare.

Jag älskar att somna bredvid dig, jag älskar att vara med dig varje vaken sekund, jag älskar sättet du pussar på mig... Jag älskar allt med dig och visst vi kan småtjafsa ibland men vad gör det. Du har mitt hjärta så länge du vill ha det!

I could be sick, poor, old or blind
Don't care as long as I have you around
No, my condition doesn't count
As long as I'm with you

Inga kommentarer: