torsdag 16 april 2009

Tröttjej89

Jag är svinigt trött, trodde att jag skulle somna bakom ratten imorse när jag styrde bilen mot skolan från Rönnby. Gick upp kvart i åtta, 45 minuter innan jag började så jag var lagom stressad. Kom till skolan rätt ofräsch och väldigt ofokuserad. Det var skönt att vi inte hade någon krånglig teori idag utan det var "bara" om hjälpbromsarna och däck... Inte många sidor alls och PBLen verkar också jävligt enkel. Jag hade tänkt börja med den idag men jag ser nästan i kors nu och somnar snart. Har varit iväg och handlat med mamma också, köpte tofuglass. Får se om det går att äta annars ska jag plåga mig själv och andra i min närhet med att äta vanlig glass även fast jag får ont i magen, haha. Ja men nu ska jag ta och lägga mig framför TV;n ett tag, tröttgumma..

Hörs då // Trucker-Lindeberg

Inga kommentarer: