lördag 6 december 2008

79 dagar kvar

Det kommer bli väldigt tjatigt med den här nedräkningen när det är så många dagar kvar, haha. Jag får väl lägga ner och ta upp den igen när det är en månad kvar då. Suck. Idag har jag mått helt åt helvete, och nu har jag nackspärr också, det känns inte bra. Nu vet jag varför jag inte brukar dricka så mycket när jag går ut, för allt blir bara kaos dagen efter och jag hatar att vara bakfull. Jag skulle åka till Sandra och Micke för att fika men jag orkade inte, jag låg och sov hela dagen istället. Bra jobbat, men jag hade jävligt kul igår.

that part of me left yesterday the heart of me is strong today
no regrets I'm blessed to say the old me dead and gone away

I've been travelin on this road too long
just trying to find my way back home

the old me is dead and gone, dead and gone

Inga kommentarer: