torsdag 4 december 2008

Snö & pekning

Idag när jag vaknade (mamma väckte mig klockan ett) så var det snö ute, wunderbar. Det är irriterande att det är slasksnö bara, annars hade det varit guld. Jag och mamma åkte iväg till IKEA och köpte ljus till min nya "ljushållare" som jag fick igår, nu kommer mitt rum lukta vanilj istället för damm, haha. Vi var inne på Hälla Shopping också och jag började peka ut kläder som jag önskar mig i julklapp, fast det blev bara en tröja och ett par jeans. Den där tröjan jag såg, oh. Jag är helt kär, jag vill verkligen ha den! Det är bara 20 dagar kvar till julafton nu och vi har bara köpt julklappar till mormor, suck. Ikväll ska jag nog hem till Angelica och slappa, för jag orkar verkligen inte göra något annat än att slappa. Jag är så trött så att jag knappt orkar andas, det känns som att jag ska somna. Men först ska jag rätta till min önskelista, jag ska önska mig Fred Perry skorna i födelsedagspresent istället. Jag kommer ändå inte ha nån användning för dem nu i vinter. Gäsp. Film snart..

Inga kommentarer: