måndag 8 december 2008

Jag älskar nedräkningar...

... så istället för att räkna ner till min födelsedag så räknar jag ner till julafton. 16 dagar kvar!! Sen blir det julmat, släkten kommer, Kalle Anka och julklappar. Matchen igår gick åt helvete även fast Arla gjorde hattrick, riktigt grymt gjort av honom! Tyvärr vann Mora på straffar, vad var grejen med de där 5 sudden death minuterna? Båda lagen åkte runt och väntade ut tiden tills det skulle bli straffar, det var riktigt jobbigt att se. Det var jobbigt att se hela matchen, mormor på lugnande tabletter skulle vara snabbare än alla på skridskor. Idag vaknade jag klockan två, heja Linda. Sen ringde Bella och berättade att hon hade pratat med sin chef och jag kommer antagligen att få sommarjobb på Bellas jobb, hennes chef skulle ringa mig i januari, jag måste göra ett bra intryck. 16 dagar kvar till julafton, UNDERBART!!

Inga kommentarer: