fredag 12 december 2008

Gäsp.

Att somna vid 04.00 tiden när jag visste att jag skulle gå upp halv nio är kanske inte världens bästa idé? Men jag kom upp ändå, men det var tack vare mamma som stod och skrek på mig, jag hatar när folk skriker på mig på morgonen så jag kommer antagligen vara på dåligt humör hela dagen. Det blir ju inte bättre av att det är skitkallt också. Jag måste snart gå till bussen så att jag kommer i tid till Arbetsförmedlingen. Jag borde skriva ut några CV;n men det går inte. Jag kanske ska ringa Micke och fråga hur man gör, men för det första så jobbar han, för det andra så har jag bråttom och hinner nog inte göra det ändå. När man väl har fått en fungerande skrivare så förstår jag inte mig på den? Men men, nu ska jag ta på mig min tjocka jacka och dunka Sonic Syndicate i min Mp3 och gå igenom snöstormen till bussen. Puh.. Men sen blir det Ica Maxi med mamma i alla fall! Och ungefär klockan 17.00 idag så kommer min pappa hem!!!!

Inga kommentarer: