onsdag 3 december 2008

Favoritjeansen är på igen!

Jag har ett par favoritjeans, ett par Lee-jeans i killmodell. Jag har haft dem i snart tre år tror jag. Men de senaste 1½ åren har jag inte fått på mig dem, men eftersom jag gått ner i vikt när jag varit sjuk och haft svårt för att äta och dricka så testade jag ifall de gick på idag, eftersom alla mina "nya" (senaste årets) jeans är för stora. De gick på! Utan problem till och med. Och i fredags gick mina svarta stuprörsjeans på, också ett mirakel. Haha. Jag älskar mina killjeans, de är de snyggaste jag någonsin har haft. Hur lycklig kan man bli? Haha. Jag är så seg på morgonen, jag har nog lite problem med sömnen och därför har jag även problem med minnet, jag och mamma ska iväg idag men jag kommer inte ihåg vilken tid riktigt och jag kommer inte ihåg vad vi ska göra? Imorse hade jag ställt klockan på 09.25 för att jag skulle hinna duscha och sådär innan mamma kommer och hämtar mig. Jag gick upp klockan elva, men jag hade lite problem med att gå för mitt vänsterben laggade ur. Det gjorde ont som fan, men men, nu har det gått över.
Igår var jag hos Angelica hela kvällen och kollade på hockey eftersom min rygg inte orkar stå i Rocklundahallen i 2½ timme, och det orkar inte Angelicas mage heller, jag kom hem typ kvart i ett, riktigt rolig kväll! Jag ska göra henne sällskap flera dagar den här veckan för nu har Tikka åkt iväg på kurs i flera dagar.
Förresten, jag har hittat bilden på den underbara Mustang som jag åkte hem i på studenten, me likes!

Inga kommentarer: