måndag 15 december 2008

Jag mår illa.

Min mamma väckte mig vid halv elva och jag låtsades vara jättepigg och pratade. Mamma frågade hur det var med min fot (den har vart helt uppsvälld i några dagar, under foten) och jag kände efter och sa att joo den mådde bra idag. Sen frågade hon om jag visste vad jag skulle göra idag; fixa min önskelista (sista dagen för ändringar) och skriva upp vilka böcker jag vill ha från Adlibris.com. När mamma åkte till jobbet somnade jag om och vaknade klockan två. Heja mig. Men så var jag ju vaken till halv sex imorse också, det var en skitbra film på fyran som började 03.40 - A town without Christmas. Det var egentligen meningen att jag skulle se på filmen jag fick låna av Sandra & Micke - 30 days of night. Men jag ångrade mig när Christian visade trailern till filmen på youtube. Jag höll på att dö av skräck redan då, jag satt och skakade av rädsla. Jag får kolla på den idag, fast inte mitt i natten. När jag vaknade åt jag frukost, men jag hade inte druckit mjölk på flera dagar nu så jag mår skitdåligt, jag tror att jag är laktosintolerant. Lite grann i alla fall, det är jävligt mysigt. Sen städade jag mitt rum så nu kan man gå där utan att trampa på en massa kläder. Nu ska jag stryka och skriva saker på min önskelista och så måste jag kolla vilka böcker jag vill ha från Adlibris. Jag kan ju inte välja ALLA Stephen King böcker, det blir lite för mycket. Melissa Horn är min nya idol!


jag tycker inte om pappas kamera, jag ser ut som en köttbulle på alla bilder

Inga kommentarer: