tisdag 16 december 2008

Ca plane pour moi

Idag var det dags att göra stan med mamma och Sandra. Så jag ställde klockan på 08.30, hörde inte ett skit. Mamma ringde och väckte mig kvart i nio och jag lovade att jag skulle gå upp. Men jag somnade om så hon ringde igen fem över nio. Pallrade mig upp ur sängen och tyckte mig se en massa läskiga saker i huset som vanligt. Det är läskigt att vara ensam hemma när det aldrig är riktigt ljust inne. Jag missade bussen ändå eftersom min mage krampade efter att jag hade druckit mjölk, så nu måste jag lägga ner det där med rostad macka och O'boy till frukost ett tag igen. Jag var på pissehumör när vi var nere på stan eftersom jag inte hade nåt snus så jag fick springa iväg och köpa en stock. Det satt fint med en Ettan efter flera timmar utan snus och efter en lunch på McDonalds. Efter lunchen så åkte Sandra hem och då gick jag och mamma runt på stan och kollade lite till. Jag fick ett par jeans i julklapp, så nu vet jag 4 av mina julklappar. Men då vet jag ju att jag kommer bli nöjd i alla fall. Jag pekade på några snygga t-shirts som jag önskade mig också. En med Guns'n'Roses från Carlings och en überfräsch på H&M med en lastbil på, den passar ju mig i alla fall. Jag tycker att det är skönt att jag vet vad jag får i julklapp, jag har ju bestämt allting själv och testat så att allt passar. Wunderbar. Man är kanske för stor för att hålla allting sånt hemligt? Jag gjorde av med pengar på en stock snus och foundation idag. Jag gjorde kontoutdrag också, jag har 880 kronor kvar på kortet efter att jag hade köpt allt. Jag är rätt nöjd med det ändå, med tanke på hur mycket öl jag köpte i lördags och förra fredagen.

Inga kommentarer: