torsdag 11 december 2008

Fuck arbetsförmedlingen!!

Jag är så arg så att jag skulle kunna slå sönder något just nu, bara för att få ut lite ilska ur kroppen. Jag var ner dit idag för att få ett papper påskrivet så att jag får pengar från Försäkringskassan så frågade jag varför jag inte hade blivit kallad till något möte, jag hade inte hört ett enda ord från Nour.. Då sa tanten; Nej men du har ju bytt handledare!!
Så jag har fått en ny handledare utan att få information om det, för tredje gången. Det måste vara pain in the ass att ta hand om mig med andra ord? Eftersom ingen verkar vilja vara min handledare en längre tid. Så jag ringde till min nya handledare för att få reda på varför jag inte hade blivit kallad till något möte. "Jaa jooo men du ska komma in på torsdagar och berätta vad du har gjort under veckan som har gått, vilka jobb du har sökt". MEN JAG HAR JU FÖRFAN INTE FÅTT NÅGON INFORMATION OM ATT JAG SKA GÖRA DET!! Alltså, FUCK Arbetsförmedlingen. Ska ni hjälpa mig skaffa jobb eller ska ni sitta där på era feta arslen och ba: Hmm jaaa åååh, gott med kaffe och bulle. Fitta. Jag är så arg så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Inga kommentarer: