onsdag 3 december 2008

Linda goes blond

Yes, idag var jag med mamma till hennes frisör (mamma blev sjukt snygg i håret) och då frågade mamma hur mycket de skulle ta för att göra mig blond igen. De skulle göra ljusa slingor i mitt hår flera gånger tills det svarta är borta. Typ 1000 spänn per gång, men det skulle nog bara ta tre gånger. Kan knappt vänta tills första gången jag ska göra slingor, jag får gå och se konstig ut i huvudet ett tag, men det är ju "vinter" så då får man ha mössa på sig ju. Jag har gått ner nästan 5 kilo på en månad, ska gå ner ungefär 10 kg till har jag bestämt. Jag och Maria ska ju börja träna i januari och så ska jag börja gå ut och gå, jag är så jävla peppad. Nu måste jag bara ha jobb, uh. Eller om jag kommer in som reserv på Edströmska, jag hoppas på det bästa!
Och jag fick en stock snus av mamma idag, kan det bli bättre? Fast jag ska försöka sluta med snus. Say hello till nya "nyttiga" Linda

Inga kommentarer: