fredag 12 december 2008

I wasn't born with enough middle-fingers

Jag skulle behöva en miljon långfingrar nu. FUCK hela världen, men mest Arbetsförmedlingen. Just när jag trodde att de inte kunde sjunka lägre i mina ögon så bevisade de att jag hade fel. Jag var duktigt, 10.24 var jag framme på Arbetsförmedlingen. Så jag satte mig ner och väntade, PRECIS som tanten i telefonen sa att jag skulle göra. Sen såg jag en som jobbade där som var ledig så jag sprang fram och pratade med henne och frågade vad det var för information jag skulle få. Svaret blev då: Ja det är i rummet längst bort där men det började 10.30 (då var klockan 10.31) så du är försenad så du får komma tillbaka nästa fredag. Driver kärringen med mig!? Jag KANSKE borde ha fått information om att jag skulle gå till ett rum på nedre planen och sätta mig där och lyssna på en massa babbel? Men nej, min "handledare" (du gör ett VÄLDIGT bra jobb förresten) sa att jag skulle komma dit och sätta mig och vänta. Yes. Bra jobbat. Ännu en dag på Arbetsförmedlingen helt åt helvete. Bränn ner hela skiten istället, de gör ändå ingen nytta. Jag blir galen.

Inga kommentarer: