fredag 19 december 2008

Dilemma

Jag står inför ett svårt val. Pappa ringde nyss och sa att han fick resjobbet upp till Örnsköldsvik. Men datumet hade blivit flyttat, det blir nästa helg. Så om jag följer med så missar jag VIKs supporterträff den 27:e och så missar jag AIK borta den 29:onde som det blev bestämt för länge sen att jag skulle åka på. Plus att vi skulle åka hem på nyårsafton ifall vi åkte dit, så jag skulle nog vara hemma vid fyra på eftermiddagen och hur roligt är det att ha suttit i en bil i 6 timmar och sen ska man festa? Jag vill verkligen följa med upp till Örnsköldsvik och träffa min släkt och åka skoter med Peter och gå på MoDo - Frölunda. Men jag vill inte missa allt som händer här hemma? Supporterträffen vill jag verkligen verkligen VERKLIGEN gå på, och jag vill åka till Stockholm med Angelica och Tikka för att se AIK. Men jag vill träffa min släkt som jag inte har träffat på en evighet. Det är ett svårt val.. Vad fan ska jag välja?

Inga kommentarer: