onsdag 10 december 2008

Julstädning

Puh, jag har precis städat klart hela mitt rum. Dammat bakom alla böcker och alla filmer och sorterat saker så att allt ligger på sin plats. Det tog bara en timme. Snart ska jag och min mor kolla på Hannibal på 6:an, och imorgon blir det Röd Drake. Jag ska inte berätta slutet på någon av filmerna, jag lovar *muahaha* Jag ska nog gå ut och gå efter filmen, ensam mitt i natten på Skälby, det är ju läskigare än Ängsö. Jag kommer antagligen gå i samma takt som min 80-åriga mormor, men det kommer nog bli skönare för ryggen sen. Plus att jag inte mår illa när jag är ute i frisk luft. Jag ska kanske höra med Thomas ifall han ska med ut, men han är så hurtig och springer istället. Vilket osammanhängande blogginlägg, men men. Dags för Hannibal (som min gamla kanin var döpt efter, Lars-Hannibal Lindmountain Lindeberg).



Inga kommentarer: