onsdag 3 december 2008

Puh...

Puh, vad jag bloggar mycket nu då? Jag kanske borde börja tjäna pengar på min blogg. Fast folk verkar bara vilja läsa om tjejer som har mycket pengar, lever världens partyliv och är riktigt tjejiga? Varför vill ingen läsa om en tjej som är arbetslös, singel, bor hemma med mamma och pappa, älskar hockey, älskar bilar (och lastbilar), lyssnar på rock och bor i Västerås? Jaja, vissa har ju det bra. Jag har det nog bättre än Blondinbella, Kenza och så vidare. De "måste" vara snygga hela tiden annars blir det väl skriverier i tidningar, de måste vara politiskt korrekta. Jag passar inte in i någon sån mall, jag säger vad jag tycker och skiter fullständigt i vad folk tycker om mig. Jag är den jag är, jag gör det jag gör och inget någon säger kan få mig att ändra på mig. Jobbigt skit. Själv sitter jag här, en onsdag, har precis tagit en öl (Falcon Bayerskt, mums), och pratar med vännerna på MSN. Jag är nog osams med Kim, det känns lite sämst. Han har ringt mig varje kväll i över en månad nu men han ringde varken igår eller idag. Men vad var det jag skulle skriva nu egentligen? Hmm. Jo! Jag ska pierca mig. När jag får råd. Försökte göra en deal med Christian men han vägrade, evil. Ska försöka få med Marre på en deal istället.

Inga kommentarer: