söndag 7 december 2008

Kör över Mora

Jag vaknade idag och mådde helt åt helvete. Jag gick upp men höll på att ramla ihop i sängen igen, det känns helt tomt i mitt huvud, jag är så sjukt yr så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det känns som att jag går runt som en zombie. Det första jag gjorde imorse var att gå över till Thomas och hämta min väska med mina saker som jag lämnade där i fredags. Det var lite fuskigt att han var jättepigg även fast han drack igår också, haha. Josåatt, jag funderade på att skita i hockeyn för att jag var så yr. Sen blev jag arg på mig själv, jag har gått på hockey med 40 graders feber, när jag har varit sjukt bakis, varit jättesjuk.. Men jag tänkte skita i det för att jag var yr i huvudet? Pinsamt av mig. Jag blev så arg på mig själv så jag började gråta. VIK hockey är mitt allt, kärleken som aldrig sviker men jag tänkte svika dem? Nej nu ska jag försöka trycka i mig något att äta, det räckte inte med en morot tyckte mamma. Nej, nu ska jag dunka på Romero el Madero och trycka i mig något plus en miljon huvudvärkstabletter. Vi ses på RS

Inga kommentarer: