tisdag 9 december 2008

Halsfluss?

Inatt försökte jag lägga mig i lagom tid (ungefär runt klockan ett) och jag försökte verkligen sova men det gick inte. Jag stör mig så mycket på mina sömnproblem som jag har just nu! Plus att jag hade svinont i halsen och varje gång jag sväljer är en plåga, det blir ju inte bättre av att det "strålar upp" i örat också, smärta! Men jag lyckades somna till sist i alla fall, ungefär klockan sex imorse. Jag vaknade klockan halv tio idag av att min hals gjorde så jävla ont, så hörde jag att mamma var utanför mitt rum så jag låg och ropade på henne för att hon skulle komma och rädda mig. Men hon hörde inte, så jag fick gå upp istället, suck. Det är sämst att inte vara barn längre, haha. Nu är klockan snart tio i elva och jag är svintrött och det smakar skit i min mun (det gör alltid det när jag har något fel i halsen), men jag tänker inte somna om nu. Då kommer jag aldrig upp. Jag kanske lyckas somna i normal tid inatt i alla fall eftersom jag inte fick många timmars sömn den här natten och för att jag vaknade "tidigt" imorse. Det är dags att vända tillbaka dygnet nu..

15 dagar kvar till julafton!!

Inga kommentarer: