fredag 5 december 2008

80 dagar kvar

Nu måste jag nästan börja räkna ner, det är ju ett jämnt nummer så. Men det kanske är för tidigt? Äh. Man fyller ju bara 20 en gång i livet, haha. Så 80 dagar kvar, nedräkningen har börjat!! Jag och mamma var nyss över till Thomas familj och kollade på Sally, jag vill verkligen ha henne. Annars vill jag ha vovven, haha. Vi får se vad jag och mamma kommer fram till i diskussioner. Vi bråkade hela vägen till Thomas eftersom det är så jävla pissigt att jag inte får något jobb. Jag vill bara bli lastbilschaffis men det är väl bara att inse att det inte kommer bli så. Nu ska jag nog hoppa in i duschen eftersom jag kanske ska ut på krogen ikväll, det visar sig hur det blir. Annars har jag & mamma en massa chips hemma som jag kan äta upp när jag kollar på film eller något. Jobbigt att ett sabbat förhållande till en person ska kunna avgöra ifall det blir krogen eller inte. Fick jag göra om skulle jag aldrig göra som jag gjorde mot dig Andreas, men det är försent nu. Det är ju bara sämst att vi umgås med samma personer.

Inga kommentarer: